Cookie Consent by Free Privacy Policy website

Ako postupovať pri oprave trekových topánok

Máte vyšliapané topánky? Nevadí.

Máte prolezené lezečky? Nevadí.

Až sa dostanete k počítaču s internetom, otvorte si v prehliadači našu webovú stránku na adrese www.restday.sk a na stránke s opravami trekových a turistických topánok si stiahnite objednávkový formulár.

Máte prolezené lezečky? Nevadí.

Treky a vyplnený formulár vložte do krabice a pošlite nám to na našu adresu. Treky by mali byť suché a čisté. Vo formulári nezabudnite zadať Vašu adresu, telefónne číslo alebo e-mailovú adresu.

Máte prolezené lezečky? Nevadí.

Sídlo firmy je v Zlíne, takže ak bývate niekde v okolí a alebo chcete ušetriť za poštu, môžete nám topánky priniesť osobne. Sme tu denne od 8:00 do 16:00, od pondelka do piatku. Ak nás v tejto dobe nezastihnete, môžete lezečky zanechať na lezeckej stene Vertikon, ktorá priamo susedí s našou dielňou. (Pondelok – piatok 10:00 do 22:00)

Máte prolezené lezečky? Nevadí.

Keď sa treky dostanú k nám na dielňu, prezrieme je, zistíme v akom sú stave a buď sa rovno pustíme do opravy a alebo ak je to potrebné (napríklad ak vyžadujú väčšiu opravu než akú ste zadali v objednávke) tak Vám zavoláme, aby sme sa s vami dohodli na ďalšom postupe.

Máte prolezené lezečky? Nevadí.

Opravené topánky ešte prejdú kontrolou. Ak je všetko v poriadku, zabalíme ich do krabice.

Máte prolezené lezečky? Nevadí.

Potom to všetko odovzdáme poštárovi, ktorý Vám topánky doručí na adresu uvedenú v objednávke.

Máte prolezené lezečky? Nevadí.

A potom už môžete zase vyraziť …

Máte prolezené lezečky? Nevadí.