Cookie Consent by Free Privacy Policy website

Ako postupovať pri oprave lezečiek

Máte preležaniu lezečky? Nevadí!

Máte prolezené lezečky? Nevadí.

Až sa dostanete k počítaču s internetom, otvorte si v prehliadači našu webovú stránku na adrese www.restday.sk a na stránke s opravami lezečiek si stiahnite objednávkový formulár.

Máte prolezené lezečky? Nevadí.

Lezečky a vyplnený formulár vložte do krabice a pošlite nám to na našu adresu. Lezečky by mali byť suché, čisté a vo formulári nezabudnite zadať Vašu adresu, telefónne číslo alebo e-mailovú adresu.

Máte prolezené lezečky? Nevadí.

Sídlo firmy je v Zlíne, takže ak bývate niekde v okolí a alebo chcete ušetriť za poštu, môžete nám topánky priniesť osobne. Sme tu denne od 8:00 do 16:00, od pondelka do piatku. Ak nás v tejto dobe nezastihnete, môžete lezečky zanechať na lezeckej stene Vertikon, ktorá priamo susedí s našou dielňou. (Pondelok – piatok 10:00 do 22:00)

Máte prolezené lezečky? Nevadí.

Keď sa lezečky dostanú k nám na dielňu, prezrieme je, zistíme v akom sú stave a buď sa rovno pustíme do opravy a alebo ak je to potrebné (napríklad ak lezečky vyžadujú väčšiu opravu než akú ste zadali v objednávke) tak Vám zavoláme, aby sme sa s Vami dohodli na ďalšom postupe. Na lezečkách sme schopní vymeniť okop (to je tá guma po obvode lezečky), podošva, zmenšiť aj o jedno číslo a tiež vydezinfikovať.

Máte prolezené lezečky? Nevadí.

Opravené lezečky ešte prejdú kontrolou či je všetko v poriadku.

Máte prolezené lezečky? Nevadí.

Potom to všetko odovzdáme poštárovi, ktorý Vám lezečky doručí na adresu uvedenú v objednávke.

Máte prolezené lezečky? Nevadí.

A potom už môžete zase vyraziť …

Máte prolezené lezečky? Nevadí.